Hívás most!E-mailt írok!

Ha célod, hogy a vállalkozásod minél több terméket vagy szolgáltatást értékesítsen, akkor olvasd el mondatról mondatra ezt az oldalt, mert fontos üzenetet találsz benne.

 

„A konkurensed nem akarná, hogy elkészíttesd ezt a marketingtervet…

…mert tudja, hogy gyorsítósávra lépsz a segítségével.

Igen, lerövidítjük az utad a siker felé. Megtervezzük neked reálisan, lépésről lépésre, hogyan szerezz vevőket. Neked csak végig kell haladnod a lépéseken, és élvezni az eredményeket.

 

 

Terv nélkül céltalan vagy

Ha hirdetgetsz Facebookon, ha próbálgatsz marketingtrükköket, de alig érsz el eredményeket, akkor csak kóborolsz a marketing dzsungelében. Szükséged van egy marketingtervre, ami megmondja neked, hogy mit, mikor és hogyan csinálj.

 

A fent említett problémára a leggyakrabban kétféle megoldás létezik a piacon:

1. Elkészíttetsz egy +100.000Ft-os tervet, melyet bonyolultságából adódóan alig fogsz tudni használni.
2. Egy olcsó, gagyi e-mailben átküldött tervet kapsz, ami haszontalan, mert unalomig koptatott tanácsokat kapsz benne.

 

A marketingtervünk ezt a piacirést kívánja betölteni. Egy nyomtatott 5-10 oldalas dokumentum, ami néhány tízezerforintba kerül, mégis milliókat kereshet neked.

 

 

Ilyen, amikor valaki elkezdi használni a marketingtervünket:

 

A képen egyik kedves ügyfelünk, Demkó Andrea nyelvszakértő érdeklődőszerző grafikonját látod. Követte a tervünkben javasoltakat, ami meg is látszik az eredményein. Láthatod, hogy nem szemfényvesztés az, amiről beszélünk.

 

A marketingünk működik. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy ezeket a sorokat olvasod. Először talán a cikkeinkre találtál rá a Facebookon. Később kialakult közöttünk a bizalom, letöltötted a magazinunkat. Olvastad az e-mailjeinket, majd elkezdtek érdekelni a termékeink vagy szolgáltatásaink.

 

 

Ez nem véletlen volt, hanem tervezett folyamat. Egy ilyen tervet tudunk neked is készíteni kinyomtatva, postázva, gyönyörűen tördelve.

 

 

Beszéljünk arról, hogy mit kapsz ebben a marketingtervben:

 

Nem létezik két ugyanolyan vállalkozás, ezért nincs két egyforma marketingtervünk sem, de egy kis ízelítővel szolgálhatunk:

 

  • Megnézzük, hogy hol állsz most, mi az, amit jól csinálsz, és mi az, ami változtatásra szorul. Csekkoljuk, hogy milyen tartalmaid vannak, mekkora az e-mail listád, és velük milyen kapcsolatot ápolsz.
  • Ezután kiválasztunk egy reális célt, amit el akarsz érni a marketingterv segítségével.
  • Ezt követően elvégzünk egy picakutatást, melyben megvizsgáljuk a konkurenseket, trendeket. Eközben már kezd kialakulni egy kép arról, hogy kik számodra a tökéletes ügyfelek.
  • A továbbiakban meghatározzuk a piaci pozíciód, értékajánlatod és árstratégiád.
  • Kiválasztjuk a kommunikációs csatornáid és megtervezzük az első salesfunneled!
  • A legvégén pedig segítünk kiosztani a feladatokat, hogy minél hatékonyabban meg tudd valósítani.

 

Ebből a néhány gondolatból kiderül, hogy a következő jó néhány hónapra el leszel látva ötletekkel azzal kapcsolatban, hogy milyen irányba fejleszd a marketinged.

Arra a döntésre jutottunk, hogy nem sablonizáljuk a terveket

Nincs olyan stratégia, mely két különböző vállalkozásban ugyanúgy működne. Más vásárlóiútvonalak eredményesek egyik, másik cégnél. Ezzel a döntéssel megnehezítjük a saját dolgunkat, mert így egy terv elkészítése sokkal több munkaórát igényel. Ezért nem tudjuk garantálni, hogy a bevezető 39.990Ft-os ár nem fog emelkedni.

 

Erősen aluláraztuk ezt a termékünket, használd ki amíg lehet!

 

A feladat komolyságából adódóan 5 ilyen tervet tudunk bevállalni minden hónapban. Az érdeklődőket jelentkezési sorrendben szolgáljuk ki.

 

 

Mi történne, ha az eredményeid 50%-al javulnának?

Ha napi 15 vevő helyett 30 térne be a boltodba.
Ha megduplázódna az egy héten érkezett ajánlatkérések száma.
Ha 50%-al emelkedne a vásárlások összértéke.

 

Ez rengeteg plusz bevételt jelenthetne a cégednek. Ne hagyd, hogy a konkurensednél érjük el ezeket az eredményeket!

 

 

Egy munkadokumentumot kapsz a kezedbe, amiből…

…dolgozni tudsz. Száműztük belőle a semmitmondást. Tele lesz konkrétumokkal: így mérd, ezt csináld, ennyit költs, stb.

 

 

Töltsd ki az űrlapot, hogy a havi 5 marketingtervünkből egy a tiéd legyen:

Ha szeretnél egy munkatervet magadnak, akkor nincs más teendőd, mint kitölteni az űrlapot a neveddel, e-mail címeddel. A tárgymezőbe írd bele, hogy marketingterv. A megjegyzés rovatba pedig nyugodtan írd meg kérdéseidet, egyéb információkat magadról. Ezután felvesszük veled a kapcsolatot.

 





Elolvastam és egyetértek az Adatvédelmi nyilatkozattal, hozzájárulok az időnkénti email értesíték fogadásához!

 

 

Mi történik az igénylés leadása után?

Miután feldolgoztuk a megrendelésed, kiállítjuk a díjbekérőt, amit lehetőséged van bankkártyával és átutalással is kifizetni.

 

Ezután kolléganőnk küld neked egy levelet, melyben megköszöni a vásárlásod. Az e-mailhez csatol egy brifet, amiben 10 kérdést találsz a vállalkozásodról. Ezeket a kérdéseket minél alaposabban meg kell válaszolnod. Ezután mi kiszedjük belőle a legfontosabb és leghasznosabb gondolatokat. (Ha véletlen valahol elakadnál, akkor nem kell megijedni, mert segítünk.)

 

Elkezdünk dolgozni a marketingterveden. Amint elkészül, küldjük a grafikusunknak, aki betördeli, majd kinyomtatjuk és postára adjuk.