Ha az a célod, hogy a vállalkozásod minél több terméket vagy szolgáltatást értékesítsen, akkor olvasd el mondatról – mondatra ezt az oldalt, mert fontos üzeneteket találsz benne. 

„A konkurensed nem akarná, hogy elkészíttesd ezt a marketingtervet…

…mert tudja, hogy gyorsítósávra lépsz a segítségével.

Igen, lerövidítjük az utad a siker felé. Megtervezzük neked reálisan, lépésről lépésre, hogyan szerezz vevőket. Neked csak végig kell haladnod a lépéseken, és élvezni az eredményeket.

Terv nélkül céltalan vagy

Ha hirdetgetsz Facebookon, ha próbálgatsz marketingtrükköket, de alig érsz el eredményeket, akkor csak kóborolsz a marketing dzsungelében. Szükséged van egy marketingtervre, ami megmondja neked, hogy mit, mikor és hogyan csinálj.

A fent említett problémára a leggyakrabban kétféle megoldás létezik a piacon: 

  1. Elkészíttetsz egy +250.000Ft-os tervet, melyet bonyolultságából adódóan alig fogsz tudni használni.

     

  2. Egy olcsó, gagyi e-mailben átküldött tervet kapsz, ami haszontalan, mert unalomig koptatott tanácsokat kapsz benne.

    A marketing tervünk ezt a piaci rést kívánja betölteni. Ez egy olyan 10-20 oldalas dokumentum lesz, ami bár Neked csak néhány tízezer forintba kerül, mégis milliókat kereshetsz vele. 

 

Ilyen, amikor valaki elkezdi használni a marketingtervünket:

 A képen egyik kedves ügyfelünk, Demkó Andrea nyelvszakértő érdeklődő szerző grafikonját látod. Követte a tervünkben javasolt lépéseket, és ez meg is látszik az eredményein. Láthatod, hogy nem szemfényvesztés az, amiről beszélünk. 

 A marketingünk működik. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy ezeket a sorokat olvasod. Először talán a cikkeinkre találtál rá a Facebookon. Később kialakult közöttünk a bizalom, letöltötted a magazinunkat. Olvastad az e-mailjeinket, majd elkezdtek érdekelni a termékeink vagy szolgáltatásaink. 

Ez nem a véletlen műve volt, hanem tervezett folyamat. Egy ilyen tervet tudunk neked is készíteni egy gyönyörűen tördelt Word dokumentumban.  

Beszéljünk arról, hogy mit kapsz ebben a marketingtervben:

Nem létezik két ugyanolyan vállalkozás, ezért nincs két egyforma marketingtervünk sem, de egy kis ízelítővel szolgálhatunk: 

  • Megnézzük, hogy hol állsz most, mi az, amit jól csinálsz, és mi az, ami változtatásra szorul. Csekkoljuk, hogy milyen tartalmaid vannak, mekkora az e-mail listád, és a listán szereplőkkel milyen kapcsolatot ápolsz.
  • Ezután kiválasztjuk azt a reális célt, amit el akarsz érni a marketingterv segítségével.
  • Ezt követően elvégzünk egy piackutatást, melyben megvizsgáljuk a konkurenseket, trendeket. Eközben már kezd kialakulni egy kép arról, hogy kik a számodra a tökéletes ügyfelek.
  • A továbbiakban meghatározzuk a piaci pozíciód, értékajánlatod és ár stratégiád.
  • Kiválasztjuk a kommunikációs csatornáid és megtervezzük az első salesfunneled (értékesítési tölcsér)!
  • A legvégén pedig segítünk kiosztani a feladatokat, hogy minél hatékonyabban meg tudd valósítani őket. 

Ebből a néhány gondolatból kiderül, hogy a következő jó néhány hónapra el leszel látva ötletekkel azzal kapcsolatban, hogy milyen irányba fejleszd a marketinged. 

Arra a döntésre jutottunk, hogy nem sablonizáljuk a terveket

Nincs olyan stratégia, amely két különböző vállalkozásban ugyanúgy működne. Más vásárlói útvonalak eredményesek az egyik-, míg megint mások a másik cégnél. Ezzel a döntéssel a saját dolgunkat nehezítjük meg, mert így egy terv elkészítése sokkal több munkaórát igényel. Ezért a marketingterveink ára 70.000 és 150.000Ft között mozognak. 

A feladat komolyságából adódóan 3 ilyen tervet tudunk elvállalni minden hónapban. Az érdeklődőket jelentkezési sorrendben szolgáljuk ki.

Mi történne, ha az eredményeid 50%-al javulnának?

Ha napi 15 vevő helyett 30 térne be a boltodba? 

Ha megduplázódna az egy héten érkezett ajánlatkérések száma? 

Ha 50%-kal emelkedne a vásárlások összértéke? 

Ez rengeteg plusz bevételt jelenthetne a cégednek. Ne hagyd, hogy a konkurenseidnél érjük el ezeket az eredményeket!

Egy munkadokumentumot kapsz a kezedbe, amiből…

…dolgozni tudsz. Száműztük belőle a semmit mondást. Tele lesz konkrétumokkal: így mérd, ezt csináld, ennyit költs stb.

Töltsd ki az űrlapot, hogy a havi 3 marketingtervünkből egy a tiéd legyen:

Ha szeretnél egy munkatervet magadnak, akkor nincs más teendőd, mint kitölteni az űrlapot a neveddel, e-mail címeddel és telefonszámoddal. A megjegyzés rovatba pedig nyugodtan írd meg kérdéseidet, egyéb információkat magadról. Ezután felvesszük veled a kapcsolatot.

Mit a teendőd? Mi fog történni az űrlap elküldése után?

1. Töltsd ki az űrlapot, majd küldd el nekünk.

2. Maximum 24 óra alatt felvesszük veled a kapcsolatot!

3. Ezután megbeszélünk egy időpontot, amikor telefonon át tudjuk beszélni a projekted részleteit.

4. Ajánlatot adunk.

5. Ha mindkettőnk számára elfogadható a megbízás, akkor kötünk egy e-szerződés.

6. Végezetül beütemezzük a projektedet és hozzálátunk elkészíteni a weboldalad.

U.I.:Ha bárhol elakadnál, akkor írj nekünk üzenetet.