Töltsd le ingyen!

itt egy könyv, amiből ambiciózus vállalkozók százai tanulják meg a marketing legfontosabb lépéseit 

A könyvből megtudhatod, hogyan tudsz te is új vevőket csábítani a honlapodra vagy boltodba erőlködés és nyomulás nélkül.

Élvezni fogod a hatását, hiszen alig néhány hónap alatt elérheted, hogy egyre több „idegen” szavazzon neked bizalmat és vásároljon tőled.

Vonzz be ügyfeleket és teremts árbevételt!

A vállalkozók többsége kezd rájönni, hogy ma a piacon már nem elég az életképes ötlet. Kevés jó vezetőnek lenni, ahogy a jó árazásért sem jár a piros pont. Ezek mind fontos elemei egy vállalkozásnak, de nem szereznek új ügyfeleket.

A vevőket és az árbevételt a marketing teremti meg minden cég számára. Ha nem szakítasz rá időt, akkor kudarc vár rád.

Egy ügyesen marketingező tudja, hogy:

  • kik az ő tökéletes ügyfelei. Leírja egy dokumentumban, hogy mi érdekli és mi jellemzi őket.

  • Tisztában van azzal, hogy hogyan pozicionálja a vállalkozását úgy, hogy az a leendő vevők számára vonzó legyen.

  • Rájön arra, hogy hogyan kell olyan terméket létrehozni, mely eladja önmagát.
  • Tudja azt is, hogy pontosan milyen csatornákon és mennyit költsön marketingre.
  • Arról ne is beszéljünk, hogy érti azt, miért kell először érdeklődőket vonzania a vállalkozása számára. Ezután pedig bírtokában van annak a képességnek, hogy az érdeklődőkből vásárlókat faragjon, akár magasabb árakon.

Jól hangzik? Pontosan ezeket a lépéseket tanulhatod meg a könyvből.

Vevőket szerezni nehéz

És ezt szerintem te is pontosan tudod, ha megpróbáltál már valaha valakinek eladni egy terméket. Nehéz úgy hirdetni a céged, hogy azt ne érezze se a vevő, se Te nyomulósnak. Különben is olyan kellemetlen folyton ajánlgatni magad.

Miért nem értik meg, hogy jó vagy és érdemes tőled vásárolni?

Azért, mert óriási a zaj, az emberek jobban megválogatják, hogy mire költik a pénzüket, mint ezelőtt bármikor. A legtöbb vállalkozás, ezért csak téblábol. Megbénul, mert nem tudják a választ a következő kérdésre:

Miért válasszon a vevő téged az összes többi konkurenseddel szemben?  

A könyvből megtanulhatod, hogyan tudod felvenni a versenyt, sőt le is hagyni a versenytársaid.

 

Szeretnél ehhez hasonló eredményeket elérni?

 

Sales oldalak: Egyik ügyfelünk sales oldala 24%-on konvertál. Ilyen eredmény elérésére nem minden reklámszakember képes.

E-mail marketing: Minden hónapban rakunk össze nyereségesen működő automatizált e-mailsorozatokat, melyek partnereink számára levélről levélre győzik meg feliratkozóikat a vásárlás mellett.

Facebook-hirdetés: Egy másik ügyfelünk számára elértük, hogy egy érdeklődő megszerzése a kékóriásról 150Ft helyett 42Ft-ba kerüljön. Így már gyümölcsözően képes eladni a belépőtermékét egy automatizál hírlevélsorozattal.

Lesd el tőlünk, mi hogyan teremtünk bevételt!

Mi vár rád a könyvben?

1.Fejezet: A 97 oldalas könyv első fejezetében elhelyezünk a marketing univerzumában. Megismered a hatékony marketing előnyeit. Ez egy rövid fejezet, csak bemelegítés.

2. Fejezet: A másod fejezetben először azt fogod észrevenni, hogy nem fárad el a szemed a gyönyörű tördelés miatt. Könnyen haladsz és mindent érthetőnek találsz benne. (Ha amiatt aggódsz, hogy nem fogod érteni, megnyugtatlak, hogy laikusok számára is érthető.) Természetes, hogy megismerkedsz a marketing alapfogalmaival mindezt érdekes, izgalmas köntösbe csomagolva.

3.Fejezet: A harmadik fejezetben a sikeres vevőszerzés alapjairól olvashatsz. Pozicionáljuk a vállalkozásodat, hogy felkelthesd a vevők figyelmét. Majd meghatározzuk a számodra „tökéletes ügyfél” képét, hogy a marketinged sokkal magasabb hőfokon kezdjen el üzemelni. Kitaláljuk azt is, hogy mi legyen a csalid és belépőterméked.

4.Fejezet: Az utolsó fejezetben egy kis koncentrált önbizalom injekciót kapsz. Arra is kitérünk benne, hogy hogyan javítsd hétről hétre a marketinged eredményeit.

A könyv végére kristály tisztán fogod látni, hogyan tudsz eredményesen új vevőket szerezni. Ezt garantálom neked! Csinálj bevételi hullámokat, amikor csak kedved tartja.

 

Ki Herczegh János?

Profi kézilabdázóként kezdtem pályafutásom, azonban hamar kiderült, hogy reklámőrűlt vagyok. Az életemet a családom, az élsport és a marketing teszi egésszé. Teljesen autodidakta módon tanultam marketinget.

Először saját vállalkozásaimban teszteltem a stratégiákat és marketingtrükköket, amelyeket marketitinglenegdáktól tanultam. Ilyen vállalkozás volt például: a franciabulldogpolo.hu, aztán elkezdtem elvállalni ügyfeleket, akikkel sikereket kezdtünk elérni közösen. Mára egyre növekvő ügyfélkörünk van.

Külföldi kedvenceim: Dan Kennedy, Frank Kern és Neil Patel. A tudásom óriások vállán nyugszik.

A feliratkozásodért cserébe máris küldjük a magazint!