Marketing-tanácsadás, ahogy mindig is szeretted volna

Az ügyfeleim nagy része sajnos nem látja tisztán, hogy pontosan mit jelent  a  marketing. Mivel nem ismerik a szakma alapelveit,  az elérhető és elvárt optimális eredményesség mértékét – túl gyakran válnak marketingkivitelezők, vagy  tanácsadók áldozatává. 

Hiszen egy kudarcba fulladt kampány  gyér forgalmát, a siralmas eredményeket könnyen ki lehet magyarázni. Mi is történik ezekben az esetekben? A kivitelező zsebre vágja a munkadíját, míg a megbízó egy zsák pénz kifizetése után sem tud egyről a kettőre jutni.  

Te ne legyél áldozat! 

Éppen ezért találtam ki a marketing-tanácsadás szolgáltatásunkat, amelynek során termék-,  és szolgáltatás értékesítése nélkül beszéljük át a marketing stratégiádat.

Biztosan Te is szeretnéd a vállalkozásodat az online térben sikerre vinni – javaslom fogj hozzá minél hamarabb ennek a megvalósításához, mert itt is egyre erősebb a piaci verseny. Vállalkozások ezrei használják ki azokat a digitális világ nyújtotta lehetőségeket, amelyekkel a nap minden pillanatában elérhetik, és vásárlásra ösztönözhetik az internet használókat.  

Dehát ez most egy újabb kiadást jelent! – ráncolod bosszúsan a homlokodat.

Valóban: kiadással jár. Joggal érezheted úgy,hogy mindenki csak a pénzedet szeretné! DE!  Egyrészt be kell fektetned a sikeres jövőbe, másrészt viszont  korántsem mindegy kire vagy mire szánod a nehezen megszerzett javaidat. Ha eleged van a marketingkivitelezőknek álcázott szakképzetlen emberekből – akkor jó helyen jársz. 

A marketing-tanácsadó szakma jóformán ismeretlen hazánkban, pedig óriási szükség és igény lenne rá. Az a  poén az egészben, hogy a legtöbben ingyen vállalják a tanácsadást, – mintegy lekötelezve az ügyfelet (téged),-  így sokkal könnyebben el tudják adni a saját szolgáltatásaikat. Én nem mondom, hogy ez rossz dolog, csak azt, hogy nagyon rosszul járhat az ügyfél, ha óvatlanul beleugrik egy ilyen együttműködésbe.

Hogy zajlik egy marketing-tanácsadás?

Miután felvetted velem a kapcsolatot – emailben, űrlapon, telefonon keresztül – megkereslek, időpontot egyeztetünk, és röviden megbeszéljük, hogy miről szeretnél többet megtudni a konzultáció során. Célszerű már ekkor megadnod néhány paramétert az elképzelésekről, a meglévő weboldaladról.

A marketing-tanácsadás időtartama igénytől függően 1-2 óra szokott lenni és kiterjed olyan általános marketinges kérdésekre is, mint például hogy hogyan tartsd kézben a marketinged, hogyan költsd el eredményesen a pénzed, hogyan szerezz új érdeklődőket, vevőket, milyen csatornákat használj. 

A meglévő marketing anyagaidról, a weboldaladról, közösségi média jelenlétedről stb… elmondom a véleményemet, és tanácsokat adok arra vonatkozólag, hogy a meglátásom szerint miként lehetne eredményesebb  marketinged. 

Hogy néz ki egy marketing tanácsadás? 

Egy megbeszélt időpontban találkozunk, általában egy kávézóban, de lehetőség van az online konzultációra is, ahol zavartalanul tudunk beszélgetni. (A vírushelyzetre való tekintettél most az online tanácsadás a népszerűbb.)

A marketing tanácsadás során egy hosszú beszélgetés kezdődik, ahol az a cél, hogy  megismerjelek. Ahhoz, hogy segíteni tudjak ismernem kell a jelenedet, a múltadat,  az elképzeléseidet, a jelenlegi vállalkozásod marketinghelyzetét, a meglévő marketing anyagaidat. Megbeszéljük, hogy mit szeretnél elérni, illetve hogy mit kellene elérned.

Megbeszéljük a kockázatokat, a kockázattűrő képességedet. Mint marketing tanácsadó, felhívom a figyelmedet azokra a kiadásokra, amelyeken komoly összeget tudsz megspórolni. 

Az eddigi tapasztalatok alapján az ügyfeleim nagy része a találkozó után döbbent rá, hogy mennyibe is került nekik valójában a korábbi  sok “ingyenes” marketing tanácsadás, ami nem vezetett eredményre.

Mennyibe kerül mindez?

Csupán 40 ezer forintba. Számlát marketing tanácsadás jogcímen adok, a tanácsadás ára áfát nem tartalmaz. (Az alanyi adómentesség miatt.)

Töltsd ki az űrlapot, hogy egy tanácsadás a tiéd legyen:

Ha szeretnél egy tanácsadáson részt venni, akkor nincs más teendőd, mint kitölteni az űrlapot a neveddel, e-mail címeddel és telefonszámoddal. A megjegyzés rovatba pedig nyugodtan írd meg kérdéseidet, egyéb információkat magadról. Ezután felvesszük veled a kapcsolatot.