Hívás most!E-mailt írok!

Új könyv, mellyel végre képes leszel vevőket szerezni… akkor is ha teljesen kezdő vagy

A könyvemből megtudhatod, hogyan tudsz te is új vevőket csábítani a honlapodra vagy boltodba erőlködés és nyomulás nélkül.

 

Élvezni fogod a hatását, hiszen alig néhány hónap alatt elérheted, hogy egyre több „idegen” szavazzon neked bizalmat és vásároljon tőled.

 

Ráadásul most 7470Ft értékű bónuszt is kapsz a rendelésed mellé!

 

 

Vonzz be ügyfeleket és teremts árbevételt!

A vállalkozók többsége kezd rájönni, hogy ma a piacon már nem elég az életképes ötlet. Kevés jó vezetőnek lenni, ahogy a jó árazásért sem jár a piros pont. Ezek mind fontos elemei egy vállalkozásnak, de nem szereznek új ügyfeleket.

 

A vevőket és az árbevételt a marketing teremti meg minden cég számára. Ha nem szakítasz rá időt, akkor kudarc vár rád.

Egy ügyesen marketingező tudja, hogy:

kik az ő tökéletes ügyfelei. Leírja egy dokumentumban, hogy mi érdekli és mi jellemzi őket.
Tisztában van azzal, hogy hogyan pozicionálja a vállalkozását úgy, hogy az a leendő vevők számára vonzó legyen. Rájön arra, hogy hogyan kell olyan terméket létrehozni, mely eladja önmagát.

 

Tudja azt is, hogy pontosan milyen csatornákon és mennyit költsön marketingre.
Arról ne is beszéljünk, hogy érti azt, miért kell először érdeklődőket vonzania a vállalkozása számára. Ezután pedig bírtokában van annak a képességnek, hogy az érdeklődőkből vásárlókat faragjon, akár magasabb árakon.

 

Jól hangzik? Pontosan ezeket a lépéseket tanulhatod meg a könyvből.

 

Vevőket szerezni nehéz

És ezt szerintem te is pontosan tudod, ha megpróbáltál már valaha valakinek eladni egy terméket. Nehéz úgy hirdetni a céged, hogy azt ne érezze se a vevő, se Te nyomulósnak. Különben is olyan kellemetlen folyton ajánlgatni magad.

 

Miért nem értik meg, hogy jó vagy és érdemes tőled vásárolni?

 

Azért, mert óriási a zaj, az emberek jobban megválogatják, hogy mire költik a pénzüket, mint ezelőtt bármikor. A legtöbb vállalkozás, ezért csak téblábol. Megbénul, mert nem tudják a választ a következő kérdésre:

 

Miért válasszon a vevő téged az összes többi konkurenseddel szemben?  

 

A könyvből megtanulhatod, hogyan tudod felvenni a versenyt, sőt le is hagyni a versenytársaid.

Szeretnél ehhez hasonló eredményeket elérni?

Sales oldalak: Egyik ügyfelünk sales oldala 24%-on konvertál. Ilyen eredmény elérésére nem minden reklámszakember képes.

 

E-mail marketing: Minden hónapban rakunk össze nyereségesen működő automatizált e-mailsorozatokat, melyek partnereink számára levélről levélre győzik meg feliratkozóikat a vásárlás mellett.

 

Facebook-hirdetés: Egy másik ügyfelünk számára elértük, hogy egy érdeklődő megszerzése a kékóriásról 150Ft helyett 42Ft-ba kerüljön. Így már gyümölcsözően képes eladni a belépőtermékét egy automatizál hírlevélsorozattal.

 

Lesd el tőlünk, mi hogyan teremtünk bevételt!

Mi vár rád a könyvben?

1.Fejezet: A 97 oldalas könyv első fejezetében elhelyezünk a marketing univerzumában. Megismered a hatékony marketing előnyeit. Ez egy rövid fejezet, csak bemelegítés.

 

2. Fejezet: A másod fejezetben először azt fogod észrevenni, hogy nem fárad el a szemed a gyönyörű tördelés miatt. Könnyen haladsz és mindent érthetőnek találsz benne. (Ha amiatt aggódsz, hogy nem fogod érteni, megnyugtatlak, hogy laikusok számára is érthető.) Természetes, hogy megismerkedsz a marketing alapfogalmaival mindezt érdekes, izgalmas köntösbe csomagolva.

 

3.Fejezet: A harmadik fejezetben a sikeres vevőszerzés alapjairól olvashatsz. Pozicionáljuk a vállalkozásodat, hogy felkelthesd a vevők figyelmét. Majd meghatározzuk a számodra „tökéletes ügyfél” képét, hogy a marketinged sokkal magasabb hőfokon kezdjen el üzemelni. Kitaláljuk azt is, hogy mi legyen a csalid és belépőterméked.

 

4.Fejezet: Az utolsó fejezetben egy kis koncentrált önbizalom injekciót kapsz. Arra is kitérünk benne, hogy hogyan javítsd hétről hétre a marketinged eredményeit.

 

A könyv végére kristály tisztán fogod látni, hogyan tudsz eredményesen új vevőket szerezni. Ezt garantálom neked! Csinálj bevételi hullámokat, amikor csak kedved tartja.

 

Lássuk, milyen bónuszokat kapsz:

 

Elöször is megkapod a 3 havonta megjelenő Benefit marketingmagazinunk digitális változatát. Olvashatsz benne az Instagramról, az upsellezés művészetéről, de még arról is, hogy hogyan írj ütős Facebook posztokat. (Értéke: 1490Ft)

 

Másodszor elküldjük neked a Magnetikus posztdobozunk online változatát, melyben 150 posztötletet találsz. Ha nincs ihleted, csak előkapod és jobbnál jobb ötleteket közül válogathatsz azonnal. (Értéke: 4990Ft)

 

Harmadszor pedig megkapod a poszttervező lapunk PDF változatát. 1 hónapra előre meg tudod tervezni átláthatóan, hogy mikor, miről akarsz írni a közösségi médiában. (Értéke: 990Ft)

 

Ezt most mind ajándékba megkapod a rendelésed mellé!

 

Akik már olvasták a könyvet:

Kedves János! Most vettem kezembe a könyvet és picit beleolvastam! A borító hátulján írt rövid ismertető és a tartalomjegyzék alapján máris úgy gondolom, hogy jól döntöttem! Külön tetszett, a kék leveled! Köszönöm a csokikat is; az unokaöcséimnek adtam! 😉 Üdv, Balázs.

Vígh Balázs

“Janival a mai napig több közös projektünk van. Ügyesen és megbízhatóan szerzi az új vevőket a vállalkozásomba. Szerintem óriási dolog az, hogy garanciát vállal az eredményekért. Lehet, hogy nem olcsók a szolgáltatásai, de ez garantálj, hogy kellő időt tud fordítani egy-egy munkára.”

Orosz András

“Egy este alatt kiolvastam a könyvedet! Rengeteg hasznos infó van benne, már hozzá is láttam a megvalósításhoz!”

Oros Tamás Vállalkozó - Oros Gravír

“Érthető és érdekes a könyved. Gratulálok hozzá!”

Dr. Kiss Pelléné Alíz Ügyvédnő - adveszugyved.hu

“Ritkán van olyan könyv, amit harmadjára is szívesen a kezembe veszek és olvasok. A tied ilyen!”

Busi Adriana Blogger és divattervező

Ki Herczegh János?

Profi kézilabdázóként kezdtem pályafutásom, azonban hamar kiderült, hogy reklámőrűlt vagyok. Az életemet a családom, az élsport és a marketing teszi egésszé. Teljesen autodidakta módon tanultam marketinget. 18 évesen már több, mint 1 millió forintértékben voltak külföldi és hazai marketingtananyagaim.

 

Először saját vállalkozásaimban teszteltem a stratégiákat és marketingtrükköket, amelyeket marketitinglenegdáktól tanultam. Ilyen vállalkozás például: a franciabulldogpolo.hu, aztán elkezdtem elvállalni ügyfeleket, akikkel sikereket kezdtünk elérni közösen. Mára egyre növekvő ügyfélkörünk van.

 

Külföldi kedvenceim: Dan Kennedy, Frank Kern és Neil Patel. A tudásom óriások vállán nyugszik.

A készlet fogytán!

Első körben 500db-ot rendeltünk a nyomdától. Ebből a Libri elkért 350 db-ot. A maradék meg folyamatosan fogytán. Hol egy online rendelés érkezik, hol ajánlás útján személyesen rendel valaki. Ha szeretnéd, nem érdemes várni. Azt javaslom, hogy minél hamarabb rendeld meg.

Ez a néhány ezer forint neked befektetés:

Elmagyarázom, hogy miért: tételezzük fel, hogy megveszed a könyvet 4490Ft-ért. Megérkezik hozzád, elolvasod majd megvalósítod a benne olvasottakat.

 

Mondjuk online bizniszed van és 5000Ft-os termékeket forgalmazol. A terméked bekerülési költsége 2000Ft. 500Ft-ért szerzel vásárlókat a Facebookról, és a terméked szállítási költsége 1000ft. Ez azt jelenti, hogy maradt 1500ft-od/termék. Ha a könyv segítségével csak 4 új vevőt sikerül szerezned, akkor már többet kerestél, mint a kiadvány ára. Ezen nincs mit gondolkodni. Nem veszíthetsz.

 

Ha e-book formátumban veszed meg, akkor még hamarabb megtérül a vásárlásod.

 

(Ha nincs még konkrét vállalkozásod, akkor sincs gond, mert a könyv segít megtervezni leendő céged vevőszerző folyamatát. Így a kezdeti nehézségeket egyszerűen leküzdheted.)

Egy kattintás és már küldjük is a könyvet!