Hívás most!E-mailt írok!

Így készíts ütős üdvözlőlevelet vállalkozásodnak

Ha van egy dolog, amiről még a marketingben járatos vállalkozások is gyakran megfeledkeznek, akkor az az üdvözlőlevél, avagy welcome mail küldése az új ügyfeleknek.

Pedig az első elektronikus levél elküldése marketing szempontból kulcsmomentum, különösen ha az üzleti tevékenységed a személyes kapcsolatokra épül.

Biztosan ismerős az eset: Feliratkoztál egy hírlevélre, elektronikus értesítést kértél egy termékkel kapcsolatban, majd amikor hetek-hónapok múlva kaptál egy levelet, már fogalmad sem volt róla, hogy miről is van szó.

Miért fontos egy jól megfogalmazott üdvözlet?

  • Ügyfeleid tudtára hozhatod, hogy értékeled a megkeresésüket, elköteleződésüket.
  • Ejthetsz néhány szót új ügyfeleidnek a cégedről. Ezt tekintheted a vállalkozásod reklámozásának is.
  • Biztosíthatod a klienseidet, hogy megfelelő döntést hoztak akkor, amikor téged választottak.
  • Lényeges kapcsolattartási információkat adsz az ügyfeleidnek (telefonszám, weboldal, e-mail cím, közösségi oldalak).

Hogy néz ki egy hatékony üdvözlőlevél?

1; Céges fejléc
A profi welcome mail nem nélkülözi vállalkozásod logóját, de legalább elérhetőségeidet. Ha ránézel, olyan benyomásod kell, hogy legyen, mintha egy céges levélpapír lenne előtted. Ha nem rendelkezel logóval, a fejlécben a minimum adatok ezek legyenek: cégnév, székhely, telefonszám, e-mail cím. Ha van faxgéped, annak a számát is add meg.

2; Dátum és címzés
Üdvözlőlevelednek balra igazítva tartalmaznia kell a címzett titulusát (doktor, professzor, ifj., stb.), nevét, beosztását, és ha rendelkezésedre áll, akkor a postacímét is.

3; Megszólítás
Vállalkozásod profilja döntse el, hogy milyen megszólítási formát használsz. Ha közvetlenebb hangnemet akarsz megütni, használd a Kedves János! megszólítást, ha hivatalosabbat, maradj a Tisztelt Kiss János Úr! formánál.

4; Üdvözlés
A címzést követően fejezd ki háládat az új ügyfélnek. Például: Szeretettel köszöntjük új ügyfeleink között, hálásak vagyunk bizalmáért cégünk iránt!

5; Kifejtés
Beszélj a vállalkozásod erényeiről, az elért sikerekről, a vevőid elégedettségéről. Például: Cégünk munkatársai elkötelezettek az iránt, hogy vásárlóink számára folyamatosan magas minőséget biztosítsunk. Fáradhatatlanul dolgozunk azon, hogy az elégedettség meghatározó garancia legyen cégünkre történetében.

6; Elérhetőség
Az egyik legfontosabb szakasz, mely magában foglalja a módozatokat, melyek útján az ügyfelek kapcsolatba léphetnek veled. Minimum adatok: weboldalad, e-mail címed, telefonszámod, közösségi oldalaid.

Facebook

Avatar

Vélemény, hozzászólás?

Új marketingmagazin, amivel ambiciózus vállalkozók százai jutnak versenyelőnyhöz!

Töltsd le ingyen!