Hívás most!E-mailt írok!

Hogy térül meg üzletileg a közösségi média?

Tudtad, hogy a marketingszakemberek 90 százaléka szerint a közösségi média használata növeli a vállalkozásod bevételét?

Nem számít, hogy mit adsz el, a szociális oldalak segítenek a brandépítésben, potenciális ügyfeleket szereznek neked, és arculatot adnak a vállalkozásodnak. De hogyan térül meg üzletileg, ha céged jelen van a közösségi médiában?

1. Célzott forgalom

A közösségi médiában megfogalmazott üzenetekkel célzott, előre kiválasztott feltételeknek megfelelő forgalmat terelhetsz a weboldaladra. Ez miért jó? Tegyük fel, hogy webáruházadban hamarosan egy új gyermekjátékot fogsz forgalmazni.

Ennek reklámozásra a közösségi oldaladon létrehozol egy hirdetést, amit csak a 30 év feletti, gyermekes nőknek jelenítesz meg. Ezzel máris növelted a termék oldalára látogató potenciális vásárlóid számát.

2. Vásárlói viselkedés elemzése

Az olyan társadalmi platformok, mint például a Twitter vagy az Instagram nagy segítséget nyújtanak az ügyfeleid viselkedésének megértésében.

A tweetek és az állapotfrissítések során ugyanis betekintést nyerhetsz, hogy:

  • milyen termékeket vásárolnak és miért?
  • mi a hobbijuk, milyen szabadidős tevékenységeket űznek?
  • milyen bejegyzéseket szeretnek olvasni?
  • milyen weboldalakat látogatnak meg?

3. Villámgyors ügyfélszolgálat

A gyors reagálási idő az ügyfelek megkeresésére ma már alapszolgáltatás. Ha probléma akad egy termékkel vagy egy szolgáltatással, ügyfeleid azonnali megoldást várnak, de legalábbis néhány megnyugtató mondatot.

Egy tanulmány kimutatta, hogy az ügyfelek maximum 4 órát hajlandók türelmesen várni a válaszra, azonban az átlag válaszadás 10 órát is felemészthet. A közösségi médiában történő megkeresésekre azonnal reagálhatsz, nem kell megvárnod például, hogy beérj az irodádba.

4. Márkahűség

A Texas Tech Egyetem tanulmánya szerint az aktív közösségi médiaprofilokkal rendelkező márkák több hűséges ügyféllel rendelkeznek, mint azok a cégek, akik nincsenek jelen a szociális hálózatokon.

Pusztán azért, mert a folyamatos interakcióknak köszönhetően a követőkben az az érzet alakul ki, hogy fontosak a vállalkozás számára, és nem csupán pénzforrások.

5. Növekvő megrendelés

Tudtad, hogy 2018-ban a vállalkozások 70 százaléka a Facebookról szerzi a megrendelőit? Ez pedig azt jelenti, hogy a közösségi média olyan marketing erőt képvisel, aminek építésébe érdemes időt és energiát fektetni, hiszen az bőségesen meg fog térülni a jövőben.

Facebook

Tetszett a bejegyzés? Ezt is nézd meg:

Avatar

Vélemény, hozzászólás?

Új marketingmagazin, amivel ambiciózus vállalkozók százai jutnak versenyelőnyhöz!

Töltsd le ingyen!