Hívás most!E-mailt írok!

Így pozicionáld hatékonyan a vállalkozásod

“Ismerlek téged: sem hideg nem vagy, sem forró. Bárcsak hideg, vagy forró lennél!” (Jelenések 3:15 ) Ez az idézet a Bibliából származik. Érdekes, hogy az emberek már ekkor is irtóztak…

Read more »

A 7 legjobb ingyenesen használható e-mail szolgáltatás

Legyen szó hálózatépítésről, az ügyfelekkel, kollégákkal történő kapcsolattartásról, emlékeztetők rögzítéséről, az e-mail használata egy vállalkozás szerves részét képezi. A jó hír, hogy megvannak azok a platformok, amik mindezeket a szolgáltatásokat…

Read more »

4 marketingstratégiai tipp a 2019-es évre

Hamarosan véget ér az idei esztendő, így épp itt az idő elgondolkodni a következő évi marketingstratégián. Következzen négy, megfontolásra érdemes tipp a jövőt illetően. 1. Tedd azt, amit eddig Győztes…

Read more »

3 marketing mítosz, mely tönkre tehet egy kisvállalkozást

Az online marketing olcsó és hatékony eszköz lehet a kezdő vállalkozások számára, persze csak akkor, ha megfelelően működik. Rengeteg kisvállalkozás ül fel ugyanis az interneten terjedő mítoszoknak, amik adott esetben…

Read more »

Így készíts ütős üdvözlőlevelet vállalkozásodnak

Ha van egy dolog, amiről még a marketingben járatos vállalkozások is gyakran megfeledkeznek, akkor az az üdvözlőlevél, avagy welcome mail küldése az új ügyfeleknek. Pedig az első elektronikus levél elküldése…

Read more »

6 végzetes mondat, amit egy ügyfélnek mondhatsz

Elmúltak azok az idők, amikor az ügyféllel történő kapcsolattartás kizárólag a telefonra vagy a személyes kommunikációra korlátozódott. Napjaink modern ügyfelei minél gyorsabb, és minél hatékonyabb segítséget várnak. Ha egy mód…

Read more »

Hogy térül meg üzletileg a közösségi média?

Tudtad, hogy a marketingszakemberek 90 százaléka szerint a közösségi média használata növeli a vállalkozásod bevételét? Nem számít, hogy mit adsz el, a szociális oldalak segítenek a brandépítésben, potenciális ügyfeleket szereznek…

Read more »

Konkurenciaelemzés, azaz tanulj mások hibáiból

Beismerni a hibáinkat egy csodálatos emberi tulajdonság, azonban üzletileg az igazán kifizetődő az, ha el sem követed azokat. A konkurenciaelemzés nem csak a rossz döntések elkerülésében segíthet, de egyfajta marketingstratégia…

Read more »
Inbound marketing

Mi az inbound marketing?

Néhány éve megfigyelhető jelenség, hogy az idegen szavak azelőtt gyökeret vernek a közbeszédben, mielőtt frappáns, kifejező fordításuk felütné a fejét. Nem kivétel ez alól a marketinges szakma zsargonja sem. Sőt!…

Read more »