Hívás most!E-mailt írok!

Milyen vállalkozásba kezdj bele? (3 lépéses útmutató)

Valószínűleg te is régóta keresed már azt az ötletet, amit szenvedéllyel tudnál képviselni és jól megélni belőle. Fürkészed azt az elképzelést amit a piac örömmel fogadna és úgy vennék a…

Read more »

5 értékesítési stratégia vásárokra, bemutatókra és fesztiválokra

2018-ban az elektronikus kiskereskedelmi értékesítések meghaladták a 2,3 milliárd dollárt. Jogos lehet hát a kérdés, hogy van-e egyáltalán még létjogosultsága a személyes értékesítésnek? Röviden: igen. A termékek és szolgáltatások való…

Read more »

Kihívás a Facebook hirdetőknek: Egyre több a privát megosztás

Nem elég az adatkezelési botrány, Mark Zuckerbergnek amiatt is főhet a feje, hogy az amerikaiak közel negyede törölte telefonjáról a Facebook alkalmazást. A gondokat csak tovább tetézi, hogy kialakulóban van…

Read more »

3 marketinglegenda, akikről eddig nem hallottál (1.rész)

A marketingszakma tele van olyan lángelmékkel, akik a semmiből emelkedtek fel és hatalmas vagyont voltak képesek felhalmozni. Hogy miért nem hallottál még róluk? Azért, mert többségük amerikai, és valószínűleg nem…

Read more »
Facebook poszt

Recept az ütős Facebook-posztokhoz I.

Képzeld el egy pillanatra, hogy a bejegyzéseidet imádják a követőid. Érdekesnek, sőt olvasmányosnak találják írásaidat. A posztolás utáni alig néhány pillanattal azonnali reakciók érkeznek rá. Nos, ez nem vágyálom. Egy…

Read more »

Így válj hatékonnyá a marketingben 7 lépésben

6 éves korom óta kézilabdázom, amiből ma már kényelmesen megélek. Ezen évtizedek alatt rengeteg tapasztalatot szereztem arról, hogy hogyan kell hatékonynak lenni. Ez a cikk arról szól, hogyan lettem sikeres…

Read more »
Címsor

A címsor írás művészete

A címsor sokkal fontosabb eleme a szövegednek, mint ahogyan azt most gondolod. Ebben a cikkben megmutatom, hogy miért kéne sokkal több időt és energiát fektetned a megírásába. A blogodon hiába…

Read more »

Tévhit, vagy a marketing valóban átver?

Talán te is azok közé a vállalkozók közé tartozol, akik félnek a reklámoktól? Távolságtartással kezeled a marketinget, mert azt hiszed, bűn magadra irányítani a reflektorfényeket? Ennek tetejében úgy érzed, hogy…

Read more »

Hogyan számold ki egy kampányod megtérülését?

A ROI angolul: (Return On Investment) a befektetésed megtérülését jelenti. Ez az egyik legfontosabb mutató egy kampány életében. Hiába a rengeteg megrendelés, ha a profitodat felemésztik a költségek. Ez a…

Read more »
Mi az upsell?

Mi az upsell, és hogyan tudsz belőle meggazdagodni?

Tengernyi pénzt ölsz Facebook, Adwords hirdetésekbe csak azért, hogy új vevőket szerezz. A piacon óriási a hajtás és a verseny. Ebben a rohanásban tudod mi a legnagyobb hiba, amit elkövethetsz?…

Read more »