Hívás most!E-mailt írok!
marketing terv

Így néz ki egy kiváló marketingterv

Mindenki szeretne egy kiváló marketingtervet a vállalkozása számára. Azonban kevesen tudják, hogy hogyan és milyen elemekből kell felépülnie annak érdekében, hogy az használható és nyereséges legyen. Ebben az anyagban egy…

Read more »
marketing szövegírás

Hogyan írj olyan marketingszöveget, mely hatással van olvasóira?

Szerintem te is szeretnéd, hogy a marketingszövegeid egyre meggyőzőbbekké váljanak és segítsék elérni a vágyott konverziód. Jelentsen ez akár hírlevél-feliratkozást, vásárlást vagy ajánlatkérést. Ebben az anyagban bemutatom neked a sikeres…

Read more »

Messenger marketing: a sikeres értékesítés új csillaga!

Kutatások szerint az elkövetkező két évben az üzleti ügyfélkapcsolatok 85 százaléka fog elektronikus formában zajlani. Ezen kommunikációk jórészt üzenetküldő alkalmazásokon folynak majd, amiken keresztül a vállalkozások egyrészt villámgyorsan elérhetők lesznek,…

Read more »

A minőségi tartalom a megoldás a közösségi értékesítés problémáira?

Mielőtt mélyebben elmerülnénk a témában, érdemes tisztázni, hogy mit is jelent egészen pontosan a címben olvasható fogalom. Közösségi értékesítés alatt jelen esetben a szociális oldalakon elhelyezett termék promóciókat értjük. Ezek…

Read more »

Így szokj rá a marketingre 4 faék egyszerű lépésben

„A szokás a környezetből nő ki. Abból, hogy ugyanazt mindig ugyanúgy tesszük – abból, hogy ugyanazokat a gondolatokat gondoljuk újra meg újra. És miután kialakult, olyan, akár a cement, melyet,…

Read more »

Vajon mivel foglalkozik Herczegh János és a MarketingSTART?

Mit csinálunk? Mivel foglalkozunk? Sokszor kérdezitek meg tőlünk ugyanazokat a kérdéseket, ezért ebben a cikkben megválaszoljuk a leggyakrabban elhangzottakat. Mivel foglalkozunk? Egy mondatban: pénzt csinálunk neked. Marketingügynökségként vagyunk jelen a…

Read more »

Így tervezd meg a közösségi média marketinged

A szociális oldalak használatával hatékony marketingeszköz van a kezedben. Ám nem elég időről-időre posztolni valamit a Facebookra, megosztani egy fotót az Instagramon. A sikerhez jól átgondolt és tervezett stratégia kell….

Read more »

Instagram Kánaán

Csökkenő elérések, egyre drágább hirdetések. Azt hiszem, ez az 5 szó jellemzi leginkább a Facebookot. Ideje körülnézni, hogy mi lehet a következő platform, ami kiegészítheti vagy lecserélheti egy napon a…

Read more »

4 hatékony marketingstratégia a kisvállalkozások részére

Rögtön az elején érdemes leszögezni, hogy nincs egységes, minden cégre alkalmazható marketing megoldás. Minden vállalkozás más és más, így az alkalmazott stratégia is változatos. Ami az egyik esetben működik, az…

Read more »

Kulcs a hatékony kommunikáció megteremtéséhez

Minden jól működő kapcsolat alapja a megfelelő kommunikáció. Nincs ez másként az üzleti környezetben sem, a megfelelően megválasztott cég-ügyfél nyelvezet virágzó együttműködés megteremtésére képes. Ezekre figyelj a kommunikációd során. 1….

Read more »