Hívás most!E-mailt írok!
Belépő termék

Mi a belépő termék, és mi a célja?

Ha ma még vevő-hiányban szenvedsz, akkor a cikk végére bemutatom neked, hogy mit kell tenned azért, hogy tucatjával szerezz új vásárlókat méghozzá olcsón. Ideje, hogy megismerd a marketinggépezeted „benzinjét”, ami…

Read more »

A reklámírás alapjai: AIDA modell

  „Az emberek nem azt veszik meg, amire feltétlenül szükségük van, hanem azt, amire vágynak. Az emberi szükségletek gyakorlatiak és objektívek, a vágyak viszont irracionálisak és személyre szabottak.” – Seth…

Read more »

Mennyit költs marketingre? Hol reklámozz?

  A cikk címe gyakran okoz fejtörést vállalkozóknak. Mennyit kellene marketingre költeni havonta? Milyen csatornákon, hogy annak látható eredménye legyen? Mielőtt mélyebben beleásnánk magunkat a felvetett kérdésekbe, romboljuk le az…

Read more »
Marketing szótár

Marketing szótár

A marketingnek, mint minden más szakterületnek megvan a maga zsargonja. Ha mindig is tudni szeretted volna, hogy mi rejlik az olyan titokzatosnak tűnő szavak mögött, mint a gerillamarketing, a csali vagy…

Read more »

A célközönség meghatározása (teljes útmutató)

A legtöbb kisvállalkozás – ha egy nőhöz kéne hasonlítanom – egy kisvárosi, erősen korosodó, kissé spicces hölgyre emlékeztet. Aki után nem kapkodnak a férfiak. Ami teljesen érthető, hiszen nincs bennük…

Read more »
a marketing alapjai

A marketing alapjai vállalkozóknak

Ha már túl vagy azon, hogy etikus-e a marketing, akkor ideje, hogy megismerd a marketing alapjait. A jó marketing sokkal többet ad a vállalkozásodnak, mint azt először gondolnád. Sőt továbbmegyek,…

Read more »
A legnépszerűbb marketing csali

A legnépszerűbb marketing csali (+11 példa)

Te is kíváncsi vagy arra, hogyan szerezz új érdeklődőket könnyen és pörgősen? Kitaláltam? Akkor most jól figyelj, mert ebben a cikkben sorra vesszük azokat a marketing feladatokat, melyeket ha ügyesen…

Read more »
Hogyan kerestük meg a pénzt nyári ruháinkra kevesebb mint 3 nap alatt

Hogyan kerestük meg a pénzt nyári ruháinkra kevesebb mint 3 nap alatt?

Igen, jól olvastad. Kevesebb mint 3 nap alatt annyi vásárlót szereztünk, hogy fel tudtuk frissíteni a ruhatárunkat. Hogyan csináltuk? Gyere, és megmutatom részletesen egy esettanulmányon keresztül! Amit tudnod kell: Van…

Read more »
marketing terv

Milyen értéket ad egy marketingterv a vállalkozásodnak?

Minden nap az arcodba ordítják, hogy mire van szükséged ahhoz, hogy sikeres legyél. Hangzatos ígéretek, oly kevés eredménnyel. Később pedig csalódottság, hiszen megint a semmiért fizettél ki több tízezer forintot….

Read more »
Marketing esettanulmány

Esettanulmány: Így adunk el üzleti angol könyveket

Gyakori kérdés marketingben kezdő vállalkozásoknál, hogy hogyan növelje online eladásait. Ez a témakör pedig sok új kérdést vet fel: Hogyan legyen hiteles a cég a vásárlók szemében? Milyen marketingeszközökre koncentráljon,…

Read more »