
Mi a belépő termék, és mi a célja?
Ha ma még vevő-hiányban szenvedsz, akkor a cikk végére bemutatom neked, hogy mit kell tenned azért, hogy tucatjával szerezz új vásárlókat méghozzá olcsón. Ideje, hogy megismerd a marketinggépezeted „benzinjét”, ami…
Read more »
A reklámírás alapjai: AIDA modell
„Az emberek nem azt veszik meg, amire feltétlenül szükségük van, hanem azt, amire vágynak. Az emberi szükségletek gyakorlatiak és objektívek, a vágyak viszont irracionálisak és személyre szabottak.” – Seth…
Read more »
Mennyit költs marketingre? Hol reklámozz?
A cikk címe gyakran okoz fejtörést vállalkozóknak. Mennyit kellene marketingre költeni havonta? Milyen csatornákon, hogy annak látható eredménye legyen? Mielőtt mélyebben beleásnánk magunkat a felvetett kérdésekbe, romboljuk le az…
Read more »
Marketing szótár
A marketingnek, mint minden más szakterületnek megvan a maga zsargonja. Ha mindig is tudni szeretted volna, hogy mi rejlik az olyan titokzatosnak tűnő szavak mögött, mint a gerillamarketing, a csali vagy…
Read more »
A célközönség meghatározása (teljes útmutató)
A legtöbb kisvállalkozás – ha egy nőhöz kéne hasonlítanom – egy kisvárosi, erősen korosodó, kissé spicces hölgyre emlékeztet. Aki után nem kapkodnak a férfiak. Ami teljesen érthető, hiszen nincs bennük…
Read more »
A marketing alapjai vállalkozóknak
Ha már túl vagy azon, hogy etikus-e a marketing, akkor ideje, hogy megismerd a marketing alapjait. A jó marketing sokkal többet ad a vállalkozásodnak, mint azt először gondolnád. Sőt továbbmegyek,…
Read more »
A legnépszerűbb marketing csali (+11 példa)
Te is kíváncsi vagy arra, hogyan szerezz új érdeklődőket könnyen és pörgősen? Kitaláltam? Akkor most jól figyelj, mert ebben a cikkben sorra vesszük azokat a marketing feladatokat, melyeket ha ügyesen…
Read more »
Hogyan kerestük meg a pénzt nyári ruháinkra kevesebb mint 3 nap alatt?
Igen, jól olvastad. Kevesebb mint 3 nap alatt annyi vásárlót szereztünk, hogy fel tudtuk frissíteni a ruhatárunkat. Hogyan csináltuk? Gyere, és megmutatom részletesen egy esettanulmányon keresztül! Amit tudnod kell: Van…
Read more »
Milyen értéket ad egy marketingterv a vállalkozásodnak?
Minden nap az arcodba ordítják, hogy mire van szükséged ahhoz, hogy sikeres legyél. Hangzatos ígéretek, oly kevés eredménnyel. Később pedig csalódottság, hiszen megint a semmiért fizettél ki több tízezer forintot….
Read more »
Esettanulmány: Így adunk el üzleti angol könyveket
Gyakori kérdés marketingben kezdő vállalkozásoknál, hogy hogyan növelje online eladásait. Ez a témakör pedig sok új kérdést vet fel: Hogyan legyen hiteles a cég a vásárlók szemében? Milyen marketingeszközökre koncentráljon,…
Read more »