Hívás most!E-mailt írok!
Oldal kiválasztása

Marketing blog

Koronavírus, ahogyan én látom

Koronavírus, ahogyan én látom

Az utóbbi napokban az új koronavírus miatt kialakult válsághelyzettel van tele a média. Ebben a helyzetben nem én fogom innen a számítógépem előtt ülve megjósolni, hogy hány hónapig fog eltartani vagy azt, hogy mennyire jelentős negatív gazdasági következményei...

bővebben
161 kreatív Facebook poszt ötlet

161 kreatív Facebook poszt ötlet

Amikor elhatározzuk, hogy posztolunk valamit a közösségi média felületeinkre, gyakran egycsapásra tűnik el a fejünkből az ihlet. Ezért összegyűjtöttem neked 161 Facebook poszt ötletet, hogy mindig tudj változatos témákban bejegyzést készíteni. Ez a cikk a Facebook...

bővebben
Mi a belépő termék, és mi a célja?

Mi a belépő termék, és mi a célja?

Ha ma még vevő-hiányban szenvedsz, akkor a cikk végére bemutatom neked, hogy mit kell tenned azért, hogy tucatjával szerezz új vásárlókat méghozzá olcsón. Ideje, hogy megismerd a marketinggépezeted „benzinjét”, ami nem más, mint a belépő termék. Mielőtt mélyebben...

bővebben
A reklámírás alapjai: AIDA modell

A reklámírás alapjai: AIDA modell

  „Az emberek nem azt veszik meg, amire feltétlenül szükségük van, hanem azt, amire vágynak. Az emberi szükségletek gyakorlatiak és objektívek, a vágyak viszont irracionálisak és személyre szabottak.” - Seth Godin – Ki ne álmodna egy olyan reklámról, amit a...

bővebben
Mennyit költs marketingre? Hol reklámozz?

Mennyit költs marketingre? Hol reklámozz?

  A cikk címe gyakran okoz fejtörést vállalkozóknak. Mennyit kellene marketingre költeni havonta? Milyen csatornákon, hogy annak látható eredménye legyen? Mielőtt mélyebben beleásnánk magunkat a felvetett kérdésekbe, romboljuk le az első sztereotípiát, miszerint...

bővebben
Marketing szótár

Marketing szótár

A marketingnek, mint minden más szakterületnek megvan a maga zsargonja. Ha mindig is tudni szeretted volna, hogy mi rejlik az olyan titokzatosnak tűnő szavak mögött, mint a gerillamarketing, a csali vagy a konverzió, akkor ez a marketing szótár egyenesen neked...

bővebben