Hívás most!E-mailt írok!

5 nagyon hasznos tipp egy kisvállalkozás kezdeti lépéseihez!

Minden kezdet nehéz, és különösen érvényes ez az induló vállalkozások kapcsán. De gondolj csak bele: az Amazon, a Microsoft és a Google is volt valamikor frissen bejegyzett vállalkozás.

Rob Krohn, az Epcon Franchising marketingért felelős alelnöke az alábbi módszereket ajánlja azoknak, akik üzleti tevékenység végzésébe vágják a fejszéjüket.

1; Koncentrálj a marketingre

Soha ne feledkezz meg a marketing erőforrások arzenáljának bővítéséről, még akkor sem, ha ezek nincsenek ingyen. A marketingre fordított költségekre befektetésként kell gondolnod.

Helyezz hangsúlyt az értékes blogbejegyzésekre, a közösségi médiában lévő jelenlétre, illetve a releváns csoportok felkutatására – írja a marketinges szakember.

2; Legyen külön tétel a költségvetésedben a marketing

Rob Krohn azt javasolja, hogy a vállalkozás éves költségvetésének kialakításakor érdemes tervezni a reklámokra, promóciós anyagokra fordított forrásokkal is.

Sok vállalkozó ott rontja el – hívja fel a figyelmet a szakértő –, hogy nem veszi elég komolyan a marketing cégekre gyakorolt hatását.

3; Legyen weboldalad

Az alelnök arról is beszél, hogy korunk névjegykártyája a céges honlap. Egy ízléses, felhasználóbarát weboldal elengedhetetlen az üzleti életben jelenlévők számára.

Alapvető követelményei: mobilbarát, gyors, áttekinthető menüszerkezetű, de mindenek előtt folyamatosan frissülő bloggal rendelkezik.

4; A régi és új módszerek vegyítése

A marketing guru kitért arra is, hogy érdemes a régi, jól bevált marketing módszereket a legújabbakkal ötvözni. Mire gondolt?

Az online promóció mellett érdemes olyan hatékony eszközöket is alkalmazni, mint a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetések, szórólapok, illetve lokális kiadványokban történő reklámozás.

5; Alakíts ki egységes arculatot

Akár sajtómegjelenést tervezel, akár egy céges levélpapírt szeretnél legyártatni, figyelj rá, hogy mindenhol egységes arculattal jelenj meg. Használd mindenhol ugyanazokat a színeket, betűtípusokat, jelmondatokat.

Az emberek ugyanis csak akkor fognak emlékezni rád, csak akkor rögzül a tudatukban a vállalkozásod, ha következetes vagy.

Ha kihívás megtervezned egy logót, kiötlened egy frappáns jelmondatot, akkor nyugodtan kérd szakemberek segítségét. Az interneten számos olyan grafikust találsz, aki egyenesen céges arculattervezésre szakosodott – teszi hozzá a szakember.

Facebook

Tetszett a bejegyzés? Ezt is nézd meg:

Avatar

Vélemény, hozzászólás?

Új marketingmagazin, amivel ambiciózus vállalkozók százai jutnak versenyelőnyhöz!

Töltsd le ingyen!